7 Ocak 2014 Salı

Aşk Acısı Çekiyorum

Yeniden merhabalar sevgili ziyaretcilerim.Bu yazımda aşk acısı ve aşk acısı çekiyorum ne yapmalıyım?diyenlere bir nebze de olsa çok faydalı olacağını düşündüşüm bir formülü sizlerle paylaşmak istiyorum.
aşk acısı nasıl geçer
Aşk acısından kurtulma yolları
Evet aşk acısı onunla beraber olmak fakat bir türlü herhangi bir nedenle ona kavuşamamak olduğunu hepimiz biliriz.Fakat bu yani aşk o kadarda birkaç cümle ile açıklanacak bir durum değil.Hani ne derler aşk acısı çeken bilir diye...

Gerçektende aşk acısını sadece çeken bilir.Bu derdin dermanı devası varmıdır? Aşk acısı çekmeyenler bunu sadece kelimelerden ibaret sanırlar.Oysaki sadece yürek yangını olan bu durum kimin başına geldiyse aklı fikri hep o olur.Ondan başka hiç bir şey düşünemez...Hayatta her şeyden soyutlanacak duruma gelebilir aşk acısı çeken kişi.

Peki bu yürek yangınını nasıl durdurabilinir ve aşk acısından nasıl kurtulunur?

Keşke aşk acısı biber acısı gibi olsada su içince geçiverse değil mi? Ama merak etmeyin bu durumdan kurtulmanın elbette bir yolu var'
Ben bu konu hakkında size bir rehber tanıtacağım.Çünkü gerçekten bir uzmandan destek almakta büyük fayda olduğunu düşünüyorum.

Aşk acısı rehberi aşkın ayrılığın vermiş olduğu acıyı dindirmenizi sağlayacak ve ayrılıktan doğan üzüntünün vermiş olduğu yoğun negatif duygulardan kurtulmanızı sağlayacak bir rehberdir.

Aşk acısından kurtulma rehberi kişilerin ilişkilerinde ayrılık gibi problemlerden sonra oluşan, kişinin bu ayrılık sonrası bir türlü aklından çıkaramadığı anların unutulmaması, yapılan her davranışta ayrıldığı kişinin gözlerinin önüne gelmesi gibi hayali davranışlardan dolayı acı çekmesi aşkın vermiş olduğu yoğun durumlardan kurtulup hayatını daha sade daha mutlu ve daha huzurlu geçirmesini sağlayacak bir rehber..

Aşk acısından kurtulma rehberi aşk acısı yaşayanların ve ne yaptığını bilmeyenler için ızdırap çeken aşk acısı çekiyorum ve bu durumdan kurtulmak istiyorum diyenler için hazırlanmış.

Uzmanından tavsiyeler içeren aşk acısının kişiye türlü türlü zararlar verdiği durumlardan kurtulmasını sağlayan, aşk acısı çeken kişilerin bu yogun duygularının vermiş olduğu psikolojik dürtüler sebebiyle insan hayatının inanılmaz zararlara uğrattığı durumlardan uzaklaşmasını sağlar. 

Kişiyi rahatlatır neyi nerde yapması gerektiğini, nasıl bir yol izlemesi gerektiği aşk acısından nasıl kurtulması gerektiğini detaylarıyla anlatır. 

Aşk acısından kurtulma rehberinde, aşk acısı yaşayan herkes için ilginç tespitler, psikoterapi rahatlama tekniği bilgileri ile kişiye daha farklı bir hayat sunacak, hayatına değer katacak bilgiler yer almaktadır. Aşk acısı çekiyorum ve kurtulmak istiyorum diyorsanız ama bunu başaramıyorsanız bu rehber sizin acınıza merhem olacak acınızın dinmesine ve daha mutlu bir hayat yaşamanızı sağlayacaktır..
Aşk acısı kurtulma rehberine aşağıdaki resme tıklayarak ulaşabilirsiniz.
aşk acısı nasıl geçer
Aşk acısından kurtulmanın yolları
Kısaca özetlemek gerekirse; aşk acısı nasıl geçer sorusunun cevabını yukarıdaki önerdiğim rehber size bir yol gösterici olacak ve kendi kendinizi terapi ederek kısa sürede aşk acısından kurtulacaksınız.


Gelen aramalar: aşk acısından kurtulmanın yolları,aşk acısı nasıl geçer,aşk acısı çekenler,aşk acısı çekenler ne yapmalı,aşk acısı nasıl unutulur,aşk acısından kurtulmak.

3 yorum:

  1. Aşk acısı çekiyorum11 Ocak 2014 02:41

    bende aşk acısı çekiyorum,dediğiniz gibi bu aşk acısı başa gelmeyince bilinmiyor.önceleri aşk derlerdi gülüp geçerdim yani inanmazdım.Aşk dediğin şey iki cinsin arasındaki cinsellik ile alakalı derdim.Meğerse gerçekte öyle değilmiş.Ahh bu aşk acısı...neyleyim nere gideyim,kimden yardım isteyim.Bu yüreğimdeki yangını nasıl söndüreyim.Ateş olsa bir kova su dökersin geçer,Peki ya aşk acısı aşkın yaktığı yürek yangınına su fayda eder mi? Şairin dediği gibi el çek tabib sen elleme yaramı,beni bu dertlere salanı getir.

    YanıtlaSil
  2. Ahhh aşk acısı... Ahh min-el aşk

    YanıtlaSil
  3. sağolasın teşekkür ederim güzel bir yazı

    YanıtlaSil