7 Nisan 2012 Cumartesi

Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı

Ayrıldığınız eski erkek arkadaşınızı hala çok seviyor ya da onun sizden ayrılmasının gerçekten sudan sebeplerden dolayı olduğunu düşünüyorsanız ve onu geri kazanmak istiyorsanız, bu kitabı mutlaka okumalısınız.
Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü Kitabı içerisindeki bilgiler en yakın arkadaşlarınızdan duyacağınız tavsiyelerden tamamen farklı ve tamamen işin uzmanı olan psikologların görüşlerinden oluşuyor.
Erkek arkadaşınızı geri kazanma formülü kitabı tamamen bilimsel metotlarla ve herkesin çok rahat anlayabileceği şekilde anlatılıyor. Kitap şu anda indirimde ve 39 TL'ye satılıyor. Gerçekten böyle bir problemi olanlar için çok büyük bir para değil.
Kısacası bunu denemek bile hiçbir şey yapmadan beklemekten daha iyidir.
Kitabı temin edebileceğiniz resmi sitesi www.eski erkek arkadaşı geri kazanma formulu.com
eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü, eski erkek arkadaşı geri kazanmak, eski erkek arkadaşı geri kazanma yolları, eski erkek arkadaşı geri döndürmek, eski sevgiliyi geri kazanmak
Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı indir

25 yorum:

  1. menekşe kübra25 Mayıs 2012 03:50

    kitabı çekine çekine aldım ama iyiki almışım

    YanıtlaSil
  2. işe yarıyomu ya gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim öyle eski sevgilimi kazanmama gibi bi derdim yoktu sırf kitabı merek ettiğim için aldım yani öyle bi durum başıma gelmeden önce tedbir olsun diye nede olsa erkek milleti benden başkasına gitmesine tahammül edemem iyki almışım inan köpeğe döndü

      Sil
  3. eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı Kitapcılarda da bulunsa daha iyi olacak sadece internet üzerinden indirilebiliyo bu kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı indir

      Sil
    2. Erkek arkadaşınızla karşılaşamıyorsak ayrı şehirlerdeysek de faydası oluyor mu bu kitabın

      Sil
    3. SORU: Ayrıldığım erkek arkadaşım bir başka şehirde yaşıyorsa ne olacak?

      CEVAP: Problem değil. “Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü”nde anlatılanların çoğu sizin veya erkek arkadaşınızın nerede yaşadığı ile ilgisi yoktur.
      (kitabın resmi sitesinde sık sorulan sorular)

      Sil
    4. Peki o zaman düşünce gücüyle mi gelecek erkek arkadaşımız görme imkanımız yoksa nasıl etkilenecek nasıl hissedecek beni ayrı şehirlerde ve görüşemiyoruz

      Sil
    5. güzelim ilşkini gerçekten kurtarmak istiyorsan ve onu tekrar gerçekten istiyorsan şöylemi böylemi diye kıvranarak hiç bişey yapmadan sadece soru sorarak bir sonuç alamazsın.
      bu kitabı alırken kendi kendime dedimki bu ilişkiyi kurtarmak için son kez birşey yapıcam. ve paraya kıyıp kitabı aldım. işe yaradı. döndüğünde bana 5 kat daha hayran kaldı. Çok şükür halada öyle. sadece bu kitapla kalmayın insan ilişkilerinin anlatan kişisel gelişim kitaplarıda okumaya devam edebilirsiniz bence. Ufkunuzu ne kadar genişletirseniz hayatı okadar sevip, duruşunuzu sağlamlaştırabilir ve sergileyebilirsiniz. bu kitabı okuyunca kendinizi çok güçlü hissediyorsunuz. ve ne yapacağınıza dair bir planınız hedefiniz oluyor. buda kendinizi çok iyi hissetmenize sebep oluyor. ilişki için son birşey yapmaya değer bencee ;))Kaybedecek ne varki

      Sil
  4. Bir uzman gözüyle bu kitabı okumanızı salıkveririm

    YanıtlaSil
  5. Tsk ler yorumunuz için bu kitabı alacağım zaten ama diğer sitelerde iki veya üç adet şeklinde gösteriyor onlar farklı mı acaba burda tek adet

    YanıtlaSil
  6. ee peki nerde bulabilirim bu kitabı mesela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı pdf bir e-kitap olduğu için herhangi bir kitapcıda bulamazsın bu kitabı bilgisayarına indirerek okuyabilirsin.

      Sil
  7. bir kitabın ayrıldığım eski sevgiliyi geri getireceğine inanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir kitap eski sevgiliyi geri getiremez ve hayatını değiştiremez elbette.Hayatımızı değiştirecek olan şey kitaplardaki bilgilerdir.Bu kitapta veya herhangi bir kitaptaki okuduklarını hayatına uygulamadığın sürece hayatında bir değişiklik göremezsin.Bu kitaplardaki bilgiler yıllar süren deneme yanılmalardan ve tecrübelerden sonra ortaya çıkmıştır.

      Sil
  8. ayrılan sevgiliyi kitap geri getirmiyor zaten anladığım kadarıyla kitaptaki taktikleri uygulamak gerekiyo herhalde

    YanıtlaSil
  9. ortada hiçbir geçerli neden yokken çok sevdiğini söylerken bir anda hislerim bitti diyerek kız arkadaşım terketti ve ben onu unutamıyorum çok ağır depresyondayım bu kitabı da şu an alma imkanımda yok isyanlardayım kitaptaki taktikler gerçekten işe yarıyormu

    YanıtlaSil
  10. Selam arkadaşlar. Kitabı alalı tam 1 hafta oldu ve "bitti artık" dediğim ilişkimizde olumlu yönde acayip değişimler oldu. Açıkçası 1 haftada bu kadar beklemiyordum. Bakalım 1-2 hafta daha geçince neler olacak (şimdilik kitabın daha yarısındayım).. Sonuçları buraya yazacağım :)

    YanıtlaSil
  11. sıla ben bu kitabı nasıl alıcagımı anlamadım nasıl alıcm kredi kartım yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banka havalesi ilede ödeme yapılabiliyo

      Sil
  12. Bu kitabı alırken tc kimliğimi belirtmek zorunda mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tc.kimlik numarasını belirtmeden de alabiliyorsunuz.Belirtseniz dahi kimse sizin tc numarasıyla bi işlem yapamaz zaten çünkü e-şifre gerekli.

      Sil
  13. Benim merak ettiğim şey şu eski erkek arkadaşımız bizi artık sevmediği için ayrılmışsa, sevmeyen biri için bu kitap ve taktikler başarılı olur mu?

    YanıtlaSil
  14. Ben bu kitabı aldım ama eski erkek arkadaşım benimle hiç bir şekilde konuşmuyor ayrılık üzerinden neredeyse 1 ay geçti yapmam gereken herşeyi yaptım ama faydasız. Son çare kitabı aldım ama adam benimle ne görüşüyor ne konuşuyor, zaten mesafe olarak uzağız. Bu taktikleri uygulamam için ufak da olsa bir iletişim gerekli. Uzaktan uzağa bişey yapamıyorum dolayısıyla uygulamaya koyduğum şeyleri de eyleme geçiremiyorum. Ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Ya ben kitabı kredi kartından aldım yalnız bilgileri girdiğim pcde kayıt yapmaadım kendi Bilgissayarımda yapcam girişsaayfası bulamıyorum yarrdımcı olablrmisiniz.

    YanıtlaSil